Spørsmål og svar

Interaktive treninger betyr at de er direktesendte og at vi ser deg. Du ser selvfølgelig også treneren, men han/hun kan også se deg og det kan noen av de andre deltagerne også. Dermed blir vi en gruppe som trener sammen og motiverer hverandre. Det betyr at når du først har startet så er det vanskelig å avslutte - man føler litt på gruppepresset. Men på en positiv måte. 

Nei, vi satser bare på interaktive timer hvor treneren kan se deg og gi deg tilbakemeldinger. Da må det skje direkte og opptak funker ikke. Vi har så mange timer hver dag at vi håper du alltid vil finne en time som passer deg den dagen omtrent på det tidspunktet du vil trene. Vår erfaring er at nesten ingen fullfører treningsøkter som er forhåndsinnspilt hvor treneren ikke kan se dem.

De fleste timene krever at du har en trenings/yogamatte tilgjengelig. Relativt tynne matter av gummi omtrent 6 mm tykke vil som regel både gi den beste comboen av demping og stabilitet samtidig som de ikke sklir rundt. Eller opplyses det på hver time om hva som trengs av utstyr.

Ja, i Naardic ha vi som mål å få hele familien med på trening! Hvis barnene kommer inn under økten synes vi det bare er veldig hyggelig. På noen økter som f.eks. HIIT kan barna distrahere deg som trener og da er det selvfølgelig helt innafor å si de skal vente til etterpå. Men vi, trenerne, er alltid glade for å se barn som leker ved siden av eller vil være med.

Ja, vi synes det er topp om du tar med noen venner på trening. Da får de også testet Naardic sammen med deg. Gjerne si i fra hva de heter før vi starter så kan treneren gi tilbakemeldinger underveis til alle.

Alle kan i prinsippet se alle. Spesielt før timen vil vi gjerne at alle kan se alle og gjerne hilse på treneren. Under selve timen kan man se treneren og 4 andre tilfeldige deltagere i tillegg. Men husk at alle er mer opptatt av seg selv og trenerne og de legger lite merke til hva andre gjør. Noe av poenget er at man starter treningen som en gruppe og man avslutter som en gruppe. Det gir en sterk fellesskapsfølelse og alle vil gjøre sitt beste den dagen.

Vi anbefaler PC eller Mac. Og aller best er det om du kobler den til TVen. Jo større bilder du har jo lettere er det å se hva treneren gjør, og hva de andre gjør. Større bilde gjør helt klart en forskjell. Det er enkelt å koble PCen til TVen med en HDMI kabel. Bare trekk ut kabelen fra dekoderen eller AppleTV og koble den til PCen. Hvis bilde ikke kommer direkte på skjermen trykk på fjernkontrollen til TVen som heter "Source». Etter 1, 2, 3 eller 4 trykk vil bilde fra PCen komme på TVen. På mobil vil det også ofte fungere bra, men det finnes så mange forskjellige mobiler og nettlesere og operativsystem at det er vanskelig å få til alle før vi lager en egen mobilapp. Vi regner med å ha mobilappen klar i september 2020. Før det anbefaler vi helt klart PC/Mac. Og at du kobler den til TV.

Når du logger på, tar treneren imot deg og svarer gjerne på spørsmål. Treneren vil alltid være i «rommet» minst 10 minutter før treningen begynner. Før timen begynner vil treneren «mute» alle dvs. at ingen hører hva som skjer i ditt rom, heller ikke treneren.

Chrome vil hovedsakelig fungere best på PC/Mac, androidtelefoner og nettbrett. På Iphone/Ipad vil som regel Safari fungere best.

Hvis du vil forandre medlemskapet ditt, si opp, forlenge, opp/nedgradere så må du gå til «Mine sider», der kan alt dette forandres. For enkelte forandringer av abonnement må du kontakte kundeservice.

Ikke enda, men det får vi i løpet av 2020. Foreløpig kan alle som bor på samme folkeregistrerte adresse bruke det samme medlemskapet. F.eks. trenger ikke far med sønn på 16 år kjøpe hvert sitt medlemskap, de kan trene på det samme medlemskapet. På hvert medlemskap kan 2 voksne over 18 år trene sammen med så mange barn dere har klart å produsere. Forutsetningen er at dere bor på samme folkeregistrerte adresse. Her gjør vi unntak for bonusbarn som har en annen folkeregistrert adresse enn resten av familien. Foreløpig er det bare én bruker tilknyttet hvert medlemskap. Men i løpet av 2020 når vi får familiemedlemskap kan det være opp til 6 egne brukere. 

Før du begynner å trene på Naardic må du selv vurdere din egen helse. Snakk gjerne med legen før du begynner. Å trene med Naardic er uansett mye tryggere enn å trene alene. Hvis noe skulle skje vil treneren kunne kontakte pårørende eller helsepersonell. Husk at treneren ser deg under hele økten. Sikkerhet er noe av det vi fokuserer mest på.

Kontakt oss dersom du ikke fant svaret ditt.
Epost: post@naardic.no eller tlf: +47 981 07 585